Cseresznyés – meggyes süti

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ma például pont azért sütöttem, mert alig aludtam éjjel, és már túl fáradt vagyok, hogy pihenjek… És mivel hétvége van, ráadásul vasárnap, muszáj, hogy legyen valami süti délutánra. És ha minden jól megy, akkor még 1-2 napra uzsonnára.

  • 150 g szénhidrátcsökkentett liszt (120 g liszt + 30 g fehérje is lehet, én ezt használom)
  • fél csomag sütőpor
  • 2 tojás
  • 150 g tejföl
  • édesítő (én 18 db bogyót porrá törtem)
  • fél citrom leve
  • vanília aroma
  • meggy, cseresznye
  • fahéj

A két tojást az édesítővel felvertem, ezután jött a tejföl, citromlé, vanília, és a végén a sütőporos liszt. Kenyérsütő formába öntöttem. A gyümiket összekevertem fahéjjal és beledobáltam a tésztába. 170 fokos sütőben kb. 35-40 percig sütöttem. Reggelire is tök jó, teával. 😀 Vagy bátrabbaknak tejjel. 😛 Az ott a képen mellette a cukkinis keksz egyébként.

Hozzászólás